نکات مهم در نصب کاغذ دیواری

نکات مهم در نصب کاغذ دیواری

نکات مهم درباره نصب کاغذدیواری

زیرسازی

قبل از نصب کاغذدیواری حتما مرحله زیرسازی را به‌دقت انجام دهید زیرا هرگونه مشکل از قبیل تَرَک، سوراخ و… روی دیوار می‌تواند در زمان نصب و حتی پس از آن برای شما مشکلات دیگری را بوجود آورد که نتیجه مطلوبی نخواهد بود. برای رفع آن‌ها می‌توانید بوسیله گچ یا بتونه مسطح کنید.
دیوار مورد نظر را قبل از نصب کاغذدیواری بررسی کنید که هیچگونه رطوبتی نداشته باشد. درصورتی که دیوار مرطوب بود، منبع آن‌را شناسایی کرده و پس از خشک شدن کامل دیوار، مرحله نصب را ادامه دهید.
اگر دیوارها گچی هستند بهتر است یک لایه روغن پرایمر روی دیوار بکشید.
اگر لکه‌های زرد یا سیاه‌رنگ روی دیوار بود بهتر است با رنگ سفید آن‌هارا پاک کنید تا پس از چسباندن کاغذدیواری لکه‌ها مشخص نباشد. البته شرکت نیکان تجارت کاغذدیواری‌هایی را ارائه می‌کند که اثرات روی دیوار را کاملاً پوشش می‌دهد. قبل از تهیه و خرید کاغذدیواری می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کنید و درجهت رفع مشکلاتی از این قبیل مشورت کنید.
برای چسبندگی بهتر می‌توانید یک لایه نازک چسب را روی سطح دیوار بزنید و اجازه دهید تا نسبتاً خشک شود.
اگر دیوار بسیار صاف و صیقلی بهتر است برای چسبندگی بهتر، آن‌را با سمباده کمی زبر کنید.
برای افزایش دقت کار و زیبایی بیشتر بهتر است قبل از چسب‌کاری، تمامی کلید و پریزها را جدا کنید و برای ایمنی کار برق ورودی را از کنتور قطع کنید. هم‌چنین بهتر است رادیاتورها و شوفاژها را باز کنید.
قبل از نصب، کارهایی از قبیل رنگ کردن درب و پنجره‌ها و… را تمام کنید.

نصب

ارتفاع دیوار را با دقت اندازه بگیرید. برای بُرش قطعه‌های کاغذ بهتر است چند سانتی‌متر بیشتر بگیرید.
توجه داشته باشید کاغذدیواری‌هایی که در یک میدان دید هستند و کنار هم نصب می‌شوند را از یک سریال انتخاب کنید. (بعضی کاغذدیواری‌ها ممکن است سریال متفاوتی داشته باشند و مقداری تفاوت رنگ دارند. سریال ساخت کارخانه، یک کد به غیر از کد کالا می‌باشد که روی کاغذدیواری نوشته می‌شود)
رعایت نکات و استفاده از ابزارهای مخصوص برای افزایش دقت کار می‌تواند زیبایی بیشتری به محیط بدهد.
قطعه‌های کاغذدیواری چسب‌خورده را از بالا نصب می‌کنیم.
با استفاده از یک کاردک یا بُرس نرم قسمت‌های چروک‌خورده را صاف کنید. این کار را منظم انجام دهید تا اگر چسب اضافی زیر کاغذدیواری جمع شده بود،خارج شود.
پس از نصب تا ۲ روز از دستکاری آن اجتناب کنید و اجازه دهید تا کاملاً خشک شود. امکان دارد حباب‌هایی زیر کاغذدیواری مشاهده کنید که پس‌از چند ساعت از بین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که بهتر است چند رول بیشتر سفارش دهید تا درصورت تمایل برای تعویض قسمتی از کاغذدیواری دچار مشکل نشوید. چون بعد از گذشت مدت طولانی پیدا کردن همان جنس و مدل کاغذدیواری کار راحتی نخواهد بود.
دقت در بُرش کاغذدیواری‌های طرح دار خیلی مهم است تا ادامه طرح و اشکال روی آن منظم و زیبا کنار هم قرار گیرند.

قسمت‌های اضافی را دور نریزید! با باقی مانده کاغذدیواری‌ها کارهای زیبایی می‌توان انجام داد. برای مطالعه کلیک کنید.

شرکت نیکان تجارت یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان کاغذدیواری در کشور است که به دلیل کیفیت بالا و خدمات بهتر در مقایسه با سایر شرکت‌ها در این زمینه پیشی گرفته است.

😃+

ارسال پاسخ

Real Time Web Analytics